کتاب و جزوه دانشگاهی

دانلود کتاب و جزوه دانشگاهی

کتاب و جزوه دانشگاهی

دانلود کتاب و جزوه دانشگاهی

  • ۰
  • ۰

اولین چالش فرآیند درخواست دانشگاه ، تصمیم گیری در مورد دانشگاه ها است. شما می توانید انتخاب خود را از دانشگاه ها به طور تصادفی انتخاب کنید ، یا می توانید ماه ها برای تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه ها صرف کنید. در هر صورت ، باید اطمینان حاصل کنید که از همه آنها راضی هستید. 

1. اطمینان حاصل کنید که موضوع مناسب را انتخاب کرده اید

اساسی است که در مورد موضوع خود 120٪ اطمینان داشته باشید. شما سه تا شش سال آینده خود را صرف مطالعه آن خواهید کرد و بعد از آن 40-50 سال دیگر در منطقه کار خواهید کرد. اگر در مورد انتخاب خود شک دارید ، هرچه بیشتر در مورد آن می توانید مطالعه کنید. گزینه های شغلی ، محتوای دوره ، حقوق را بررسی کنید. Google دوست شماست. اما شما قطعاً نمی خواهید بعد از دو ماه مطالعه متوجه شوید که می خواهید به جای یک ریاضیدان دندانپزشک شوید ...

2. با رتبه های دانشگاه مشورت کنید
وقتی شروع به جستجوی دانشگاه ها کردم ، تمام جداول رتبه بندی اصلی را بررسی کردم و میانگین ها را محاسبه کردم. برخی از آنها وجود دارد که به شما یک رتبه بندی کلی می دهد ، در حالی که برخی دیگر ممکن است جداول جداگانه برای هر موضوع داشته باشند. از نظر من مهمترین اطلاعات مربوط به دانشجو: نسبت کارکنان بود. هرچه این نسبت پایین تر باشد ، بهتر است. در کلاس های کوچکتر می توانید سؤال کنید و راحت تر مباحث را درک کنید.

3. بدانید که کتابخانه دانشگاه چگونه است
یکی از مهمترین موارد کتابخانه است. شما مقدار مناسبی از زندگی خود را در کتابخانه خواهید گذراند ، بنابراین باید یک محیط راحت باشد. نکته خوب دیگر برای بررسی این است که آیا یک کافه 24/7 برای پرندگان اولیه و جغد های شبانه وجود دارد!

4- محتوای دوره را بررسی کنید
می توانید محتوای دوره را در وب سایت دانشگاه بررسی کنید. اگر منطقه ای در موضوع مورد نظر شما وجود دارد که به آن علاقه مند هستید ، بررسی کنید که دانشگاه آن را در "فهرست" خود قرار داده است یا نه از طرف دیگر ، می توانید مستقیماً با دانشگاه تماس بگیرید ، و من مطمئن هستم که آنها نسبت به هرگونه سؤالی که دارید پاسخ می دهند.

5- ببینید ورزش و جوامع چه پیشنهادی دارند
این که آیا شما یک فوتبالیست مشتاق هستید یا دوست دارید پوکر بازی کنید ، باید در انجمن ها و کلوپ های دانشگاه جستجو کنید تا مطمئن شوید چیزی برای مطابقت با سرگرمی شما وجود دارد. همه دانشگاه ها ده ها (یا صدها) فعالیت خارج از برنامه ارائه می دهند ، و بررسی این موارد نیز مهم است. زندگی دانشگاه فقط مربوط به تحصیل نیست!

6. در مورد اسکان دانشجویی اطلاعات کسب کنید
اگر دانشگاه را شروع می کنید ، احتمالاً برای اولین بار از خانواده خود دور خواهید شد. بنابراین ضروری است که اقامتی که در آن زندگی می کنید خوب و دوستانه باشد ، در جایی که می توانید به عنوان "خانه" خود تماس بگیرید. آماده باشید: شاید شما باید طرز تهیه آشپزی ، نحوه استفاده از ماشین لباسشویی و نحوه انجام شستشو را یاد بگیرید. و نگران همسایه ها ، همسران و همسران خود نباشید. در تجربه من تقریباً 2.5 روز طول می کشد تا بهترین دوستان با همه افراد در آشپزخانه مشترک باشید.

  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • بوکلت دانلود

بهترین دانشگاه